A 11:58 per David March Gubieras a Flash No comments
Començarem a treballar amb els símbols de la biblioteca.
Com ja hem comentat a classe, es tractarà d'importar un gràfic a l'escenari.
En l'exemple d'avui podeu utilitzar el dibuix del paisatge. Es tractarà d'inserir uns delfins mitjançant el menú archivo/ importar/ importar escenario.
Aquest programa té l'opció de la "varita màgica", que permet sel·leccionar el fons blanc i amb la tecla supr. suprimir-lo.
Com ja hem comentat a classe, es tractarà d'importar un gràfic a l'escenari.
En l'exemple d'avui podeu utilitzar el dibuix del paisatge. Es tractarà d'inserir uns delfins mitjançant el menú archivo/ importar/ importar escenario.
Com sempre, podeu utilitzar altres imatges.
Abans d'importar la imatge del delfí o qualsevol altre que vulgueu, hauríem de treure el fons blanc. Per fer-ho podeu utilitzar el programa Macromedia Fireworks.Aquest programa té l'opció de la "varita màgica", que permet sel·leccionar el fons blanc i amb la tecla supr. suprimir-lo.
Guardeu la imatge amb l'opció "guardar como". Fixeu-vos que ho guardarà amb extensió ".png".
Ara ja podeu importar el delfí. Si activeu el menú Ventana/ biblioteca apareix el delfí i el podreu inserir tantes vegades com vulgueu.
Amb el menú Modificar/ transformación libre, el puc fer mes petit, deformar, voltejar etc...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cerca
Llicència
Aquesta obra està subjecte a una llicència de Creative Commons
Total de visualitzacions de pàgina:
Categories
Traductor
Arxiu del bloc
-
►
2016
(9)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (1)
-
►
2015
(36)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (2)
-
►
2014
(8)
- ► de novembre (2)
-
►
2013
(10)
- ► de novembre (3)
- ► de setembre (1)
-
►
2012
(11)
- ► de setembre (1)
-
▼
2011
(7)
- ► de desembre (1)
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada