A 8:23 per David March Gubieras a Altres recusos No comments
El Gloster es pot utilizar de dues maneres:
1) Com a eina del professor per a poder presentar més facilment els continguts i facilitar el procés d’ensenyament-aprenetatge.
•Presentació de coneixements previs de cara a afrontar un nou tema.
1) Com a eina del professor per a poder presentar més facilment els continguts i facilitar el procés d’ensenyament-aprenetatge.
•Presentació de coneixements previs de cara a afrontar un nou tema.
•Resum dels continguts apresos.
•Exemplificació de processos.
•Creació d'un periòdic o fullet.
•Producte final d'una webquest.
2)Com a eina dels alumnes per a realizar un procés d’aprenetatge significatiu ja que permet als alumnes construir el seu propi aprenetatge i a la vegada, els permet utilizar aquesta eina com a suport en exposicions orals i treballs escrits.
Permetria per tant, des de fer un muntatge per part del professor que inclogues els videos que ha trobat per internet i aprofités per fer una explicació amb sons, textos i hipervincles que es projectés mitjançant el canó a l’aula, fins a treballs d’investigació sobre el tema, per part dels alumnes que, posteriorment, podrien explicar als companys de l’aula.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cerca
Llicència
Aquesta obra està subjecte a una llicència de Creative Commons
Total de visualitzacions de pàgina:
Categories
Traductor
Arxiu del bloc
-
►
2016
(9)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (1)
-
►
2015
(36)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (2)
-
►
2014
(8)
- ► de novembre (2)
-
►
2013
(10)
- ► de novembre (3)
- ► de setembre (1)
-
▼
2012
(11)
- ► de setembre (1)
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada